Στις 23-26 Νοεμβρίου βρέθηκα στο Λονδίνο για δουλειές…(καλά…λέμε τώρα!). Πέρασα καταπληκτικά και ήταν ένα από τα πιο ωραία Σαββατοκύριακα που είχα ποτέ. Από το όμορφο και παραδοσιακό ξενοδοχείο στο South Kensington, την καταπληκτική πίτσα στο εστιατόριο Strata, και το υπέροχο δείπνο την Κυριακή βράδυ στο Daphne’s, όλα είχαν κάτι το ξεχωριστό και μου έμειναν αξέχαστα.

Εκείνο όμως που θα θυμάμαι καλά είναι η θεατρική παράσταση «Όλα για τη μητέρα μου» που ήταν μεταφορά της ταινίας του Πέδρο Αλμοδοβάρ στο σανίδι. Μια καταπληκτική παράσταση, πολύ καλή σκηνοθεσία, με φοβερά σκηνικά και πολύ καλούς ηθοποιούς (ιδιαίτερα η ηθοποιός που έπαιζε την Αδράγο-μιλάμε για πολύ γέλιο). Τέλος πάντων…Στο διάλειμμα λοιπόν διακρίνω δυό σειρές μπροστά μου έναν τυπάκο με τρελό μαλλί, φριζάρισμα αξεπέραστο θα έλεγα. Και λέω μα κάποιον μου θυμίζει, κάποιον μου θυμίζει…Ο Πέδρο Αλμοδοβάρ!!! Εννοείται ότι δεν έχασα ευκαιρία. Πήγα, του μίλησα και να το ντοκουμέντο μου για να θυμάμαι τη σύντομη συνάντησή μας:

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Υ.Γ. Μήπως κανείς μπορεί να μου πει τι γράφει στη δεύτερη γραμμή;